استفاده از شیلنگ آب بوا در آشپزی که غذایتان را بسیار خوشمزه می کند

شیلنگ آب بوا از سیلیکون 100% خالص ساخته شده اند. کاربرد اصلی شیلنگ های سیلیکونی را می توان برای انتقال یا تخلیه سیال ذکر کرد.

نداشتن بو و طعم، سمی نبودن به همراه سایر خواص سیلیکون از مهمترین مزایای استفاده از آن در صنایع فوق می باشد. این شیلنگ ها را می توان در سختی های مختلف و همچنین با خاصیت ضد شعله تولید کرد.

شیلنگ های سیلیکونی به طور مستقیم در طیف گسترده ای از برنامه ها از جمله کامیون ها، اتوبوس ها، اتومبیل های با عملکرد بالا، فرمول 1، سری جهانی و مسابقات اتومبیل رانی سهام استفاده می شود.

شیلنگ های سیلیکونی دارای استحکام کششی خوب و مقاومت پارگی بالایی در طول های مختلف هستند که آنها را از شیلنگ های لاستیکی معمولی متمایز می کند.

حیطه کاری آنها بسیار گسترده است و قابلیت های زیادی دارند. این محصولات در برابر دمایی بسیار بالاتر از دمایی که میکروب ها و قارچ ها در آن زندگی می کنند مقاوم هستند و به همین دلیل در ساخت تجهیزات پزشکی کاربرد فراوانی دارند.

شیلنگ های پلی استر تقویت شده با سیلیکون بیشتر در کاربردهای رادیاتور و تبرید یافت می شوند. هر کسی می تواند به راحتی هر اندازه ای را به طول دلخواه خود برش دهد.

ویژگی های شیلنگ سیلیکونی: مقاوم در برابر دماهای بالا و دمای پایین به عنوان یک عایق الکتریکی قوی عمل می کند مقاوم در برابر پارگی و انفجار مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش شفافیت بالا انعطاف پذیری عالی بدون تغییر شکل در طول عمر مفید شلنگ سیلیکونی با کیفیت بالا به هیچ وجه فرسوده نمی شود.

همچنین مواد آن سخت و شکننده نیست. شیلنگ های سیلیکونی نسوز به دلیل داشتن شعاع خمشی یا مقاومت خمشی بالا برای محیط های صعب العبور بسیار مناسب هستند.

شیلنگ های سیلیکونی در برابر دمای بسیار بالاتر از دمای جوانه زنی میکروب ها و قارچ ها مقاوم هستند. شیلنگ سیلیکونی درجه یک برای کارهای فشار کم انعطاف پذیری در دمای 60- درجه سانتیگراد، فرمولاسیون ویژه تا 90- درجه سانتیگراد.

4 مقاوم در برابر بسیاری از مواد شیمیایی بدون هیچ گونه جذب مایعات شیلنگ سیلیکونی بازدارنده یا مقاوم در برابر شعله نرم تر از لوله های خلاء استاندارد برخی از مدل های استفاده از محصولات شیلنگ های بخاری – شیلنگ های سیلیکونی خودکار تقویت شده با سیم فلزی انعطاف پذیر.