استفاده از کیف چرم گابریل اعتماد به نفس را در شما زنده می کند

وقتی کیف چرم گابریل خرید کردید، سعی کنید کیف های خود را مطلقاً در فضاهای کوچک نگهداری نکنید زیرا با فشرده کردن آن ها خطر ایجاد چین و چروک در آنها وجود دارد و در نتیجه چرم ساخته شده از آن را خراب می کنید و دفعه بعد که از آن ها استفاده می کنید کاملاً چروک می شوند!

به همین دلیل، کیسه را با استفاده از کاغذ، ترجیحاً بدون جوهر، مانند دستمال کاغذی یا کاغذ بسته بندی، پر کنید. از کاغذ روزنامه ای که جوهر آزاد می کند و کیسه را لکه دار می کند خودداری کنید. همچنین می توانید آنها را با تی شرت های قدیمی، حوله و غیره پر کنید.

چگونه از کیف چرمی در برابر رطوبت محافظت کنیم؟
اگر کمدی که کیف چرمی را در آن نگهداری می کنیم رطوبت زیادی دارد، کاری که می توانید انجام دهید این است که یک یا دو بار در ماه کیف را بیرون بیاورید تا هوا بخورد و در نتیجه از تشکیل کپک جلوگیری کنید. علاوه بر این می توانید کیت های ضد رطوبت مخصوص (تراکم گیر، رطوبت گیر) را در کابینت در بازار قرار دهید.

از طرف دیگر، اگر محیطی که کیف را در آن نگهداری می کنید چندان مرطوب نیست، می توانید ساشه های سیلیکاژل بسیار ساده را برای اهداف پیشگیرانه انتخاب کنید.

ایده آل این است که کیف های چرمی را در کمد لباس قرار دهید، اما این تنها در صورتی امکان پذیر است که کمد لباس به اندازه کافی بزرگ داشته باشید. در این صورت می توان کیف را داخل جعبه قرار داد و سپس در کمد لباس نگهداری کرد. بالای هر جعبه بهتر است نام کیف داخل آن را بنویسید تا سریع آن را پیدا کنید.

اگر کمد لباس کوچکتر است، می توانید با قرار دادن کیسه ها در جعبه ها، بلکه در کیسه های گرد و غبار، در فضا صرفه جویی کنید. سعی کنید از جمع شدن کیسه ها روی هم خودداری کنید تا خراب نشوند.

اگر کمد شما خیلی کوچک است و فضایی برای نگهداری کیف‌های چرمی‌تان وجود ندارد، این جایگزین را انتخاب کنید: قلاب‌ها را بخرید و آن‌ها را روی یک مبلمان یا درب قرار دهید تا بتوانید کیف‌هایتان را بدون اشغال فضای زیادی آویزان کنید.