اسکاج بافتنی سوزنی ساخته شده از طلا برای منزل ملکه انگلستان

اما در اینجا شما آن را دارید، روش سرکه و اسکاج بافتنی سوزنی شستشو بسیار موثر و راحت است. به علاوه، اگر ورق های کاغذ را تا کنید، می توانید این کار را تنها با چند ورق کاغذ انجام دهید.

البته کاغذهای کاغذی سازگار با محیط زیست نیستند، اما رانندگی با RV نیز همینطور است. من همیشه سعی می کنم از راه های دیگری جبران کنم.

مزیت دیگر این روش این است که سرکه معمولاً ارزانتر از صابون ظرفشویی معمولی است، بنابراین در صورت داشتن بودجه صرفه جویی زیادی در شما خواهد داشت.

علاوه بر این، سرکه دارای خواص ضد باکتریایی قوی است، بنابراین در تمیز کردن و از بین بردن باکتری‌ها و میکروب‌ها روی ظروف و ظروف آتش‌سوزی بسیار عالی عمل می‌کند.

سرکه هم بو/طعم قوی نداره یا بهتره بگم اصلا نمیچسبه.

بارها و بارها ثابت شده است که تکنیک سرکه در سفرهای کمپینگ نجات دهنده است.

وعده غذایی معمولی ما در کمپینگ عمدتاً از ذرات غذای چرب و چسبنده، از جمله بیکن، سوسیس، سیب زمینی سرخ کرده و مرغ تشکیل شده است.

بعد از هر وعده غذایی روی تابه سرکه می پاشیم و آن را پاک می کنیم. بسته به مقدار غذای آماده شده، گاهی اوقات از دستمال کاغذی 10 پوندی 15 ورق استفاده می کنیم.

اما اگر خارج از ماهیتابه (به سبک خانوادگی) غذا می خورید، می توانید آن را روی دستمال کاغذی بکشید.

بزرگترین مزیت این است که ما یک ذخیره 5 گالن آب در RV خود برای مصرف داریم. و وقتی با شریکم کمپ می زنیم، ذخیره آب سرد می تواند 4-5 روز ما را راه اندازی کند.

دور انداختن دستمال کاغذی نیز بسیار آسان است. ما به سادگی آنها را خشک می کنیم و از آنها برای روشن کردن آتش استفاده می کنیم. هیچ چیز هدر نمی رود!

روش 2: از مواد ساینده استفاده کنید

روش دوم ما ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما مالیدن ظروف کمپینگ با مواد ساینده مانند خاکستر چوب، شن و ماسه، یا نمک حلزونی، روشی موثر برای تمیز کردن زمانی است که در جاده هستید.