با استفاده از الکل سفید ضد عفونی کننده خانه خود را خوشبو و معطر نگه دارید

شناخته شده ترین الکل است، به طور دقیق تر اتانول، احتمالاً به شکل الکل سفید ضدعفونی کننده محتوای الکل آنها بین 15 تا بیش از 80 درصد حجمی (درصد حجم) متغیر است.

با توجه به این نسبت بالای الکل، بسیاری از “schnapps” نیز می توانند مستقیماً در خانه استفاده شوند، مانند ودکا، Klarer یا Korn با تقریباً 40٪ الکل، یا الکل مخلوط با تقریبا 70٪ حجم.

اگر می‌خواهید سخت‌تر باشد، به‌عنوان مثال برای ساختن عطر یا اسپری پشه‌ها، Weingeist با بیش از 96 درصد حجم انتخاب مناسبی است. درست مانند براندی، الکل نیز برای غذا بی خطر است و می توان از آن برای پوست استفاده کرد.

با این حال، نوع دیگری از الکل که در خانه بسیار مفید است، ارواح است. هر کمپینگ و صاحب اجاق گاز آن را به عنوان الکل دناتوره می شناسد. اما برای فعالیت های دیگر در خانه نیز مفید است.

با این حال، الکل برای کاربردهای غذایی یا پوستی مناسب نیست زیرا حاوی مقدار کمی عامل دناتوره کننده مانند بنزین است. ما بیشتر از بیو الکل بدون بنزین استفاده می کنیم.

در نهایت، نوع دیگری از الکل وجود دارد که می تواند در خانه یا به عنوان ضد یخ نیز استفاده شود: به اصطلاح ایزوپروپانول. این نوع الکل برای مصرف مناسب نیست و معمولا ارزانتر از اتانول است.

ایزوپروپانول گاهی اوقات در لوازم آرایشی ارزان قیمت استفاده می شود، اما ما آن را توصیه نمی کنیم زیرا ایزوپروپانول بسیار چربی زدا و خشک کننده پوست است.

الکل خالص و با کیفیت بالا نیز در داروخانه ها موجود است. این البته گران است، بنابراین پیشنهاد می کنیم از یک ودکای ارزان قیمت یا مشابه آن برای برخی از موارد استفاده کنید، زیرا در بیشتر مواقع به همان خوبی کار می کند.

الکل ضدعفونی می کند، چربی ها را حل می کند و زیست تخریب پذیر است. این خواص آن را به یک ماده عالی در بسیاری از محصولات پاک کننده خانگی تبدیل می کند.