با استفاده از لباس کار یک تکه خانه خود را تمیز کنید

اگر تغییر شغل لباس کار یک تکه یکی از ارکان مهم آن است، به دیگران در دفتر خود نگاه کنید و نحوه لباس پوشیدن آنها را مشاهده کنید. من شروع به نظرسنجی از مشتریانم کردم تا بدانم آنها در دفاتر خود چه چیزی را مشاهده می کنند.

اخیراً، در یک سری از جلسات مربیگری گروهی، از متخصصان مالی (مرد) پرسیدم که آیا کدهای لباس هنگام بازگشت به دفتر تغییر می کند یا خیر: بیشتر آنها سرشان را تکان دادند.

پاسخ آنها این بود: «من قبلاً در سمت محافظه کار اشتباه می کردم. من کراوات را رها کردم طراوت بخش است!» به “آخرین باری که کراوات زدم (به غیر از زمانی که مدیر عامل ما برای ملاقات آمد) زمانی بود که از یک مشتری در خانه سالمندان بازدید کردم.

” آنها اظهار داشتند که مشتریان نیز غیررسمی‌تر لباس می‌پوشیدند، که باعث شد کد لباس از لباس‌های رسمی تجاری به چیزی تبدیل شود که یکی از مدیران آن را «کلاب‌های غیررسمی کانتری» می‌نامید. شما مجبور نیستید آنچه را که دیگران انجام می‌دهند دنبال کنید، اما دیدن دیگران که اولین قدم‌ها را برمی‌دارند ممکن است شما را تشویق کند تا خودتان تغییراتی ایجاد کنید.

مرزها را نیز رعایت کنید. مشتریان من متوجه شدند که زمانی که با مشتریان ملاقات نمی‌کردند، به احتمال زیاد لباس‌های آراسته می‌پوشیدند. به دنبال تفاوت های ظریف در نحوه و زمان لباس پوشیدن افراد باشید.

اگر همکارانتان به‌طور محسوسی لباس‌هایشان را عوض نکنند، اما شما شدیداً احساس می‌کنید که باید لباسشان را عوض کنید، چه؟

رهبری را به عهده بگیرید: یک تغییر خاص را امتحان کنید و پاسخ به آن را ارزیابی کنید. شاید مانند مشتریان من که در بالا توضیح داده شد، کراوات را رها کنید، یا شاید از کفش های پاشنه بلند صرف نظر کنید تا کفش های تخت راحت داشته باشید. مشاهده کنید که مردم چگونه (یا اگر) واکنش نشان می دهند و چه واکنشی نشان می دهند.

به عنوان یک سخنران حرفه ای، من نسبت به زمانی که بخشی از یک شرکت بزرگ بودم، آزادی عمل بیشتری دارم. با این حال، مشتریان من شرکت های بزرگ هستند، بنابراین غریزه من همیشه این بوده است که از آن مطمئن باشم.

اما تصمیم گرفتم آزمایش کنم. در اوایل امسال، من برای اولین حضورم در صحنه بزرگ بعد از دو سال، برای انجمن بانکداران آمریکا آماده می شدم.