با کلاسور 4 حلقه پاپکو در بهترین دانشگاه قبول شوید

در طیف گسترده ای از لوازم التحریر، شرکت های لوازم التحریر مجموعه های آماده و پایه های فردی را ارائه می دهند. کیت ها تقاضای زیادی دارند. آنها از پلی پروپیلن یا پلی استایرن ساخته شده اند.

نظرات مختلفی در مورد آنچه که باید در سازمان دهنده با پر کردن باشد وجود دارد. مجموعه اصلی معمولا شامل مدادهای ساده، یک چاقوی اداری، یک کلاسور 4 حلقه پاپکو برای یادداشت ها، یک منگنه با منگنه، قیچی و یک خط کش است.

بنا به صلاحدید سازندگان، آنها می توانند کیت را با خودکار، چسب، تیزکننده، نشانگر و سایر لوازم التحریر تکمیل کنند.

اگر مجموعه کامل تولید کنندگان برای دفتر شما مناسب نیست، بهتر است همه چیز را جداگانه خریداری کنید.

در حالت ایده آل، استند باید فضای کمی را روی سطح کار اشغال کند، راحت و جادار باشد تا به راحتی وسایل مورد نیاز را قرار داده یا به دست آورید. سازمان دهنده دفتر، مانند لوازم اداری، اغلب در رنگ های مشکی، خاکستری، آبی سرمه ای و شفاف عرضه می شود.

آنها می توانند جامد یا جمع شونده باشند. افقی در بست متفاوت است. بخش ها روی پین ها قرار می گیرند یا روی اسکیدها “حرکت می کنند”. سینی ها از چندین بخش تشکیل شده اند، اما اگر بتوان آنها را برای قسمت های عمودی باریک و گسترش داد، تعداد مشخصی از قفسه ها به قفسه های افقی متصل می شوند.

علاوه بر این، موارد عمودی ممکن است مزایای بیشتری داشته باشند: فایل های میانبر، برچسب روی دیوار پشتی، مکان هایی برای گرفتن.

با این حال، موارد جهانی نیز وجود دارد – آنها می توانند روی میز به صورت عمودی، افقی یا به دیوار متصل شوند.

تابلوهای تحریر
چنین سازمان دهنده ای به ویژه برای شرکتی با حساب شخصی کوچک که در آن امکان ذخیره لوازم اداری در مبلمان اداری وجود ندارد، مهم است. بنابراین، فضای روی میز برای تجهیزات اداری لازم آزاد می شود.