بهترین رمزگشایی برای میزبان‌هایی که خواستار پوشش شیک و جدید هستند!

برای اینکه متوجه بشوید که در یک روز معمولی چه چیزی باید بپوشید خیلی سخت و دشوار نیست، برای همین باید در ابتدا رمزگشایی کنید تا بتوانید «یک لباس شیک غیررسمی» در مقابل «لباس کوکتل جشن» بپوشید.

درک گیلت، مدیر سابق لباس‌های آماده برای Rent the Runway لباس مجلسی پوشیده می‌گوید: «میزبان‌ها در مورد کدهای لباس آنقدر خلاق هستند که مهمان‌ها سر خود را می‌خارند.

مشتریان اغلب از استایلیست‌های شخصی شرکت می‌پرسند که کدام استایل به خوبی و با کد لباس مشخصی مطابقت دارد و این فقط زنان نیست، مردان نیز گیج هستند.

این راهنمای مفید برای کدهای لباس را وارد کنید زیباترین ارکوپال  تا مطمئن شوید که شما و نیمه دیگرتان می‌توانید

در هر موقعیتی با سبک ظاهر شوید برای مثال کد لباس کراوات مشکی به لباس های رسمی و جزئیات جذاب بیشتر می آید.

لباس مجلسی

لباس زنانه:

لباس مجلسی که تا پای چای یا تا زمین می‌آید راهی لباس مجلسی که لاغر نشون میده برای برگزاری مراسم مجلل مانند عروسی‌های رسمی، جشن‌های خیریه، مهمانی‌های فانتزی تعطیلات، و مراسم اهدای جوایز است.

 برای شب یک سلبریتی باشید و وسایلتان را با یک عدد ساتن، تافته یا مهره‌های زیبا بچینید.

 گیلت می گوید، یک ستون هپبورن یا یک خط A به رنگ قرمز، سرمه ای یا زمردی را امتحان کنید که از مشکی متمایز است و مکمل بسیاری از رنگ های پوست است.

در مورد لوازم جانبی، او می‌افزاید: «یک گردنبند دراماتیک یا گوشواره‌های آویزان انتخاب کنید، اما هرگز هر دو را انتخاب کنید». 

در مواقع شک، کلاسیک‌های قدیمی مانند قطره‌های الماس یا گردنبند مروارید را به جای چیزهای بسیار زیبا انتخاب کنید.

یک کیف شب ضروری است مدل انگشتر طلا روی یک کلاچ فلزی سرمایه گذاری کنید که می تواند برای همه مهمانی های شما آراسته به نظر برسد.

در نهایت، مراقب قطارها و دم ماهی ها باشید هیچکس نمی خواهد در جشن تعطیلات کراوات مشکی برود، پرینت های پر سر و صدا به لباس یوزپلنگ فکر کنید.

سبک های خودآگاه بدن آنها را برای یک شب در راکسبری ذخیره کنید.

تارا گوئرارد، مالک Soirée، در چارلستون، کارولینای جنوبی، یک شرکت برنامه ریزی و طراحی رویداد، می گوید: در جنوب، قوانین لباس های کراوات مشکی به شدت رعایت می شود و آراستگی غالب است.

به خصوص مراقب باشید که از یقه و شکاف بیرون نریزید.

  • منابع:
    1. What to Wear to Any Party, From Cocktail Attire
  • تبلیغات: 
    1. درخت بادام هندی، درختی استوایی بومی برزیل
    2. النگو برای زنان هندی جواهرات محسوب می شود
    3. همیشه هدف از خرید النگو طلا را در نظر داشته باشید
    4. یک النگو طلا را روی یک مچ ببندید