تخت لیزر بدن شکستگی پا را درمان کرد

امروزه تخت لیزر بدن یکی از وسایل ضروری برای هر خانه ای است ما آن را به عنوان چیزی که بدون آن غیر ممکن است درک می کنیم با اینحال منظور همیشه این نیست، بیایید به تاریخچه تخت بپردازیم افراد در دسته های چند نفره روی زمین می خوابیدند با پوست حیوانات مرده، علف و شاخه پوشیده شده بود.

همه اینها به گرم ماندن کمک کرد تا آمدن خانه ها همین طور بود سومریان باستان اولین کسانی بودند که اتاق های خواب ویژه ای را در خانه های خود اختصاص دادند که در آن ارتفاع خاصی را تجهیز کردند. حدود V هزار سال پیش بود.

البته این ارتفاع را نمی توان یک تخت تمام عیار نامید، زیرا کاملاً سخت و باریک بود با این حال، این گونه بود که نمونه اولیه تخت های لیزر مدرن ظاهر شد مصریان باستان کمی جلوتر رفتند و در عصر مفرغ شروع به استفاده از قاب های مستطیل شکل چوبی به عنوان تخت کردند که روی آن شبکه ای بافته شده.

تخت

از کمربند و طناب کشیده بودند قاب بر روی چهار ستون نصب شده بود آنها به عنوان یک قاعده به شکل پنجه حیوانات ساخته می شدند بنابراین مصریان باستان موفق شدند کاناپه را از سطح زمین بالا ببرند با این حال، مردم شریف بر روی چنین تخت هایی استراحت می کردند.

مصریان معمولی از تشک هایی با یونجه به عنوان تخت و همچنین تخت های آفتابگیر ساخته شده از تخته و سنگ استفاده می کردند رومیان باستان اولین کسانی بودند که تخت های چوبی را با یک تخته سر درست کردند با روکش های برنز تزئین شده بود.

به چنین تخت هایی لکتوس می گفتند بالش ها و تشک های پشمی پر شده مخصوص آنها ساخته شده بود رومیان باستان اغلب لکتی را با ماده نیمه شفاف آویزان می کردند که در نهایت به سایبان تبدیل می شد.

با این حال، این اتفاق خیلی دیرتر رخ داد فقط در قرن XII سایبان ها شروع به اتصال به تیرهای سقف کردند اوج محبوبیت در تخت های سایبان به قرن های XV می رسد، زمانی که مد برای چنین تخت ها تقریبا در تمام کشورهای اروپایی گسترش یافت.

در یونان باستان، تخت را کرابیون می نامیدند اعتقاد بر این است که نام تخت لیزر از این کلمه بوده است یک تخت مخصوص برای غذا خوردن چنین تخت‌هایی دارای سرسری کوچک و ساق‌های مجعد بودند کلاین بیشتر توسط مردان استفاده می شد، در حالی که زنان در حالی که روی صندلی نشسته بودند غذا می خوردند.