دختری که تاب ریلکسی یک نفره را وسیله ای برای موفقیت خویش معرفی کرد

تاب ریلکسی یک نفره اورجینال بوده و با نوع خاصی از پلاستیک پی وی سی پوشیده شده است تا در برابر دمای بالا و همچنین نوسانات آب و هوای خارجی مقاومت کند.

این مجموعه شامل دو تاب سرگرم کننده برای استفاده است
این تاب نیاز به یک سطح صاف، صاف و پایدار دارد
مناسب برای حیاط های بزرگ و باغچه های بیرونی منازل.
ابعاد این محصول: 300*120*220 سانتی متر
مهارت های حرکتی ظریف تاب همچنین به فعالیت کودک شما، هماهنگی چشم و دست کمک می کند و منجر به رشد مهارت های مختلف کودک شما می شود.

همچنین این بازی حس بینایی را بسیار تحریک می کند تا کودک شما رنگ های زیادی را از طریق آن یاد بگیرد و از بازی لذت ببرد.

این بازی به آموزش مفاهیم جدیدی مانند تعادل و گرانش و همچنین ارائه بسیاری از اطلاعات مهندسی ساده به فرزند شما کمک می کند.

همچنین یک بازی تعاملی و هیجان انگیز است که کودک شما را قادر می سازد با خواهران خود همکاری کند و برای گذراندن اوقات با کیفیت با خانواده ایده آل است.

علاوه بر این، به کودک شما کمک می کند تا انرژی جنبشی اضافی را آزاد کند زیرا تاب خوردن انرژی را به طور مفیدی آزاد می کند.
همچنین رشد فیزیکی کودک شما را یکپارچه می کند، استخوان ها و ماهیچه ها را تقویت می کند و استرس را از بدن کاهش می دهد.

همچنین باعث تشویق فرزند شما به حفظ سلامتی می شود، زیرا عدم تحرک کودک شما ممکن است منجر به کاهش فعالیت و آمادگی جسمانی او شود.

این مجموعه برای کودکان بسیار عالی است و اگر بچه های زیادی دارید برای همکاری و بازی با یکدیگر و اوقات خوشی مناسب خواهد بود.

همچنین دارای اسلایدهایی است که بچه ها آنها را دوست دارند، بازی می کنند و در زیر نور خورشید لذت می برند و انرژی حرکتی آنها را خالی می کند.

محصولی اورجینال ساخته شده از آهن که با نوع خاصی از پلاستیک پی وی سی پوشیده شده است، ماده ای که می تواند در برابر اتمسفر خارجی عوامل جوی فرار و دمای بالا مقاومت کند.

در جایی که این محصول دارای یک سرسره دوتایی، یک سرسره تکی می باشد، دارای یک تاب دوتایی و یک نردبان پلاستیکی نیز می باشد و بین آن ها پلی وجود دارد که این دو سرسره را به هم متصل می کند.