سویشرت کلاه دار مردانه را زیر آفتاب سوزان بپوشید

دو بار در سال، رویدادی وجود دارد که ما را مجبور می کند سویشرت کلاه دار مردانه اصلی خود را برای پیاده روی بیرون بیاوریم: نیمه وقت. می‌دانید که این دوره زمانی است، ابتدا بین بهار و تابستان و بعداً بین تابستان و پاییز – که در آن دما به شدت و از لحظه‌ای به لحظه دیگر بدون اطلاع قبلی در نوسان است.

شما می توانید با 30 درجه از خانه خارج شوید و بعد از مدتی دماسنج به 10 درجه کاهش یابد، بنابراین در صورت بروز چنین اتفاقی به یک لباس سبک نیاز دارید.

اگر شما یکی از افراد با اراده قوی (و جلوتر از مد آینده) هستید و با آن اصول اولیه کیفیت زندگی می کنید، همانطور که کری گرانت توصیه می کند – به جای جمع آوری صدها مدل مشابه و با کیفیت متوسط ​​-، وجود دارد چهارراهی که نمی توانی از آن فرار کنی: چند ژاکاپشن نیاز داریم؟

و مهمتر از همه، ژاکاپشن های اساسی، آنهایی که همه به آنها برچسب “باید داشته باشید” چیست؟ ما حساب می کنیم. شما باید یک کاپشن جین داشته باشید که به خوبی به شما می آید، زیرا با آن نمی توانید بد به نظر برسید.

آقای Levi’s آن را در سال 1880 اختراع کرد تا همراهی کامل برای شلوار جین معدنچیان غرب دور باشد، به عنوان نوعی یونیفرم کاری که اکنون به نظر ما مدرن ترین لباس در جهان است، بدون اینکه چنین باشد. از آن زمان تا به حال آن را در نیاورده‌اید، زیرا مقاوم، بی‌زمان است و با همه چیز سازگار است.

این توانایی این را دارد که همیشه شما را نجات دهد: به عنوان لایه اصلی از آخرین تنگی های زمستان و در طول کل بهار، شما را در آن شب های تابستانی که طراوت می بخشد و در اولین روزهای پاییز همراهی می کند.

حتی در زمستان نیز می‌تواند به لایه میانی ترجیحی برای کسانی تبدیل شود که بیشتر در مورد مد می‌دانند و همه کسانی که از عبور از حلقه جلیقه‌دار اجتناب می‌کنند.

اگر رنگ آن را با شلوار جین خود ترکیب کنید، “کاپشن و شلوار” مد روز فصول گذشته را دریافت خواهید کرد.