شربت گیاهی تیم که سرطان را درمان می کند

هر وقت بزها توت قرمز این یک بوته را می خوردند، خیلی زود شروع به پریدن با خوشحالی کردند و شب ها کم می خوابیدند. طبق افسانه ها، چوپانان اتیوپیایی اثر نیروبخش قهوه را کشف کردند. تاریخچه گیاه درمانی به قدمت زیادی برمی گردد.

شربت گیاهی هانی تیم با منشاء گیاهی با دوز بالا، فیتوداروها نامیده می شوند. طب گیاهی مدرن دیگر تنها بر سنت ها و افسانه ها متکی نیست، بلکه فواید و بی ضرر بودن عصاره ها را در مطالعات بالینی تعیین می کند. مخمر سنت جان، یک داروی ضد افسردگی گیاهی، بهترین مورد مطالعه قرار گرفته است.

در مصر باستان، در روم باستان و یونان، در چین امپراتوری و در صومعه های قرون وسطایی، مردم از قبل می دانستند که کدام گیاه در برابر کدام بیماری کمک می کند. حتی امروزه در مناطقی که دسترسی کمی به داروهای تجاری وجود دارد، مردم همچنان به داروخانه های طبیعت مراجعه می کنند.

چای تهیه شده از رازک یا سنبل الطیب برای شب برای آرام کردن اعصاب، یا مخمر سنت جان برای مقابله با بد خلقی: علم در مورد گیاهان دارویی سنتی چه می داند؟

در زمان همه‌گیری، طبیعت و باغ‌ها به مکان‌های مهمی برای بسیاری از مردم تبدیل شده‌اند. چرا گیاهان برای ما مفید هستند؟ چگونه هر فردی می تواند هنگام باغبانی از محیط زیست محافظت کند؟ و روند فعلی کشت چیست؟ «Spektrum.de» در یک هفته موضوعی به این سؤالات و سؤالات دیگر پاسخ می دهد. همچنین شامل: نکات عملی برای افرادی که تاکنون در مورد مراقبت از گیاهان ناامید بوده اند.

مردم و طبیعت: چرا گیاهان شما را خوشحال می کنند
طبیعت درمانی: گیاهان برای روح
باغبانی برای حشرات: «پروانه هایی مانند کمپیون و بودلیا»
حفاظت از محیط زیست: وسواس کمتر با نظم، جرأت بیشتر در بیابان
کود: دوپینگ برای باغ
انواع میوه های قدیمی: “اگر گلابی پخت و پز را از دست بدهیم شرم آور است”
میکروگرینز: مینی باغ سبزیجات برای طاقچه
تغذیه: رویای زندگی به عنوان یک فرد خودکفا