فروش لباس نوزادی مارک چیکو حسابی میلیاردی برای فروشنده ایجاد کرد

پوست نوزادان بسیار حساس است. به همین دلیل است که ما تمام تلاش خود را می کنیم تا از همه عوامل بد خارج محافظت کنیم.

ما برای همدیگر لباس نوزادی مارک چیکو برای نوزادان تازه متولد شده می خریدیم. اما موضوع مهمی که فراموش می کنیم و باید به آن توجه کرد، شستن لباس نوزاد است.

– از آنجایی که پوست نوزادان نسبت به بزرگسالان حساس تر است، باید با مراقبت بیشتری از آن استفاده کرد. بنابراین بهتر است به غیر از لباس بزرگسال فقط لباس های نوزاد را بشویید تا لباس ها به پوست نوزاد آسیبی نرسانند.

– برچسب های داخل لباس را ببرید. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که روی پوست نوزادتان تاثیری نخواهد داشت.

– هرگز لباس های نو را بدون شستن نوزاد نپوشانید. لباس ها را بعد از شستن حتما اتو کنید. به این ترتیب از نابودی میکروب ها اطمینان حاصل خواهید کرد.

– برای جلوگیری از تحریک پوست کودک از مواد شوینده یا پودرهای مشابه استفاده نکنید. چنین پودرهایی با محتوای شیمیایی بالا می توانند باعث خارش، قرمزی و عوارض جانبی زیادی بر روی پوست کودک شما شوند، پودرهای مخصوص استخراج شده یا پودرهای صابون را انتخاب کنید.

– لباس های کودک خود را حتما بعد از شستن در هوای آزاد خشک کنید. و این لباس هایی را که خشک کرده اید حتما اتو کنید. به دلیل گرمای زیاد آهن، اثر بهداشتی را افزایش می دهد.

– پس از شستن، لباس ها را در فصل بهار و تابستان در مکانی آفتابی خشک کنید. زیرا نور خورشید باعث از بین رفتن باکتری ها می شود. لباس های خشک کن را در جای خشک و خنک یا در کمد کودک خود قرار دهید.

– در محل نگهداری لباس های نوزاد نباید از مواد دفع کننده نفتالین و پروانه استفاده شوددر گذشته، هنگام خرید لباس، تقریباً غیرممکن بود که لباسی بخریم که با اندازه های ما مطابقت نداشته باشد.