فقط در 48 ساعت صاحت یک کباب پز برقی شوید!

یکی از ویژگی های عالی این گریل کنترل دما است که با استفاده از یک انتخابگر چرخشی نصب شده در کنار و دسترسی آسان تنظیم می شود.

با این حال، انتخاب تقسیمی وجود ندارد، بنابراین دمایی که انتخاب می کنید در کل گریل توزیع می شود، با این حال، این هیچ تفاوتی با گریل گاز قابل حمل Weber Q2200 ندارد که ویژگی های مشابهی دارد.

استفاده از این گریل ساده است و نتایج واقعا چشمگیری می دهد.

اگر ایده کباب کردن برقی را دوست دارید اما به دنبال چیزی مقرون به صرفه هستید یا مطمئن نیستید که چند وقت یکبار از آن استفاده کنید، این می تواند یک انتخاب عالی باشد، این کباب پز برقی بسیار قابل حمل است و می توان آن را تقریباً در هر مکانی قرار داد.

ما واقعاً مکانیزم درب قفل را دوست داریم، این به همراه دستگیره های خنک به این معنی است که می توانید گریل را حتی پس از استفاده با خیال راحت حمل کنید.

رنده های پخت و پز چدنی با روکش پرسلن هستند که باید نتیجه عالی را برای غذاهای کبابی تضمین کند، این کوره برقی قابل حمل همچنین دارای یک سیستم تهویه قابل چرخش است که به شما امکان می دهد بدون برداشتن درب، گرما را از فضای داخلی خارج کنید.

شکل دایره ای گریل و روکش نچسب به شما این امکان را می دهد که بدون مشکل زیاد آن را تمیز کنید.

منطقه پخت و پز بزرگ نیست، اما برای مهمانی های کوچک یا کباب های بداهه جمعه شب انتخابی ایده آل است.

برای مدلی با قیمت متوسط که از نظر تطبیق پذیری بسیار زیاد است، این کباب پز کوچک قدرتمند به خوبی با این قبض مطابقت دارد.

منطقه پخت و پز بزرگ نیست، اما باید به راحتی بتوانید 8 همبرگر را با فضای کمی کباب کنید، مانند سایر پیشنهادات ما، این گریل دارای جعبه پخت و پز مینای چینی برای نتایج عالی است.

همچنین یک صفحه فولادی ضد زنگ منعکس کننده گرما در درب آن تعبیه شده است، بنابراین وقتی درب پایین است می توانید از بالا و پایین غذا بپزید.