قیمت چسب آجر + خرید چسب آجر نما و فروش چسب آجر سفال

تا امروزه نماهای آجری در ایران محبوبیت خاصی دارد که پخش چسب آجر پودری درجه یک قم با قیمت چسب آجر عمده و ارزان می توان برای کارگرانی که در نمای ساختمان و در تهیه سیمان وقت می گذارند با این چسب آجر برای سرعت بخشیدن به کار استفاده کرد.

قیمت چسب آجر + خرید چسب آجر نما  و فروش چسب آجر سفال

قیمت چسب آجر

قیمت چسب آجر وزن چسب آجر پودری از 15 کیلو الی 25 کیلو در بازار در حال پخش می باشد که قیمت های مختلفی دارد، برندهای مختلفی برای چسباندن آجر نما در ساختمان استفاده می کنند که برترین و قدیمی ترین انتخاب درست می تواند پایه درست یک نمای ساختمان را اجرا کند.

چسباندن آجر با توجه به چسب پودری می توان برای بند کشی و نصب کردن آجر در نما استفاده کرد که زیبایی نما را دو چندان می کند و این چسب ها مخصوص بند کشی می باشد که باعث چسبندگی بالا و یک دست می شود.

این نوع چسبهای پودری رنگشان ثابت و تغییر رنگ در زمان طولانی ایجاد نمی شود و همچنین دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد، ساختار اصلی این نوع چسب آجر فلکس سیمان می باشد که برابر سایش مقاومت می کند و گیرایی اولیه بسیار زیادی دارد.

آجر نماهای خشتی معماری قدیم ایران به شمار می رود که نماهای باستان ایران را به خوبی نشان می دهد این نوع مصالح بازیافتی و ماندگار می باشند یعنی مقاومت بالای آن سبب عمر چند ساله می باشد که معمولا دیرتر از بین می رود.

برای چسباندن آجرهای نماها به دو روش می توان این کار را انجام داد یک با تهیه دوغاب و ملات یک راهی سنتی و پر دردسری باشد که از نظر هزینه برای چسباندن آجر بسیار وقت گیر می باشد و دومین گزینه این است که با استفاده از چسب آجر پودری برای نصب آجر که چسب پودری بیشترین استفاده را دارد، اما مهم نکته برای چسباندن مصالح باید بنایی اساسی انجام شود.

چسب با مقدار مشخص آب مخلوط می شود و برای هر بار چسباندن آجر مقدار کمی از این ملات را درست کنید که ملات باقی نماند و بعد از سفت شدن ملات نمی توانید آب به ملات اضافه کنید، این نوع چسبها برای زیباتر کردن نما و بندکشی استفاده می شود.

نوعی دیگر از چسب های آجری چسب خمیری می باشد که از نظر هزینه ها بسیار گران تر می باشد و این نوع چسبهای خمیری برای استفاده از سنگهای آنتیک می باشد.

همچنین این نوع چسب ها برای دیوارهای مرطوب مناسب می باشد که قدرت نگهداری و چسبندگی چسب خمیری آجر بسیار مقاوم و بالا می باشد این نوع چسبها به صورت خمیری و رنگ سفید است و نصب آجر برای هر متر برای چسباندن از چسبهای پودری 3 تا 6 کیلو متر مربع نیاز دارد که هر بسته 20 کیلویی را می توان بیش از 14 متر مربع دیوار را آجر چینی کرد.

خرید چسب آجر نما

خرید چسب آجر نما کاربرد استفاده از چسب آجر پودری درجه یک بسیار ساده می باشد که به شما کمک می کند صفر تا صد کار را خودتان انجام دهید این نوع چسبها را در بازارها با قیمت ارزان خرید و فروش می شود و این نوع کار را صفر تا صد کار خودتان انجام دهید.

آموزش استفاده از این نوع چسب آجر پودری در کاتالوگ وجود دارد که مرحله به مرحله توضیح داده شده است. این چسب بر پایه سیمان و سنگدانه ساخته شده است که برای سطحهای بتن، سیمان، کاشی، سرامیک و غیره مورد استفاده می باشد، این نوع چسب پودری مقاومت بالای آن در برابر آتش می باشد.

کیفیتی منحصر به فرد دارد. برای اولین بار این نوع چسبها کیفیت خوبی برای آجر نماها نداشت و به مرور زمان با آزمایش و تغییرات شیمیایی این نوع چسبها محصولی تولید شد که سرعت بندکشی را تا چندین برابر افزایش داد و تنوع رنگی بالایی دارد که از نظر اقتصادی به صرفه و پودرهای معدنی منحصر به فردی استفاده می شود.

باعث ایجاد اتصالاتی قوی بین آجرها می باشد که دارای فوایدی از جمله تنوع رنگی بالا که حدود 24 رنگ می باشد و کیفیت بالای چسب در بند کشی آجر و ضد شوره و ترک خوردگی و ساخته شده از مواد معدنی آنتی باکتریال همچنین رنگهایی این نوع چسبها از رنگهای طبیعی می باشد که مانع کثیف شدن می باشد و می توان از این نوع چسب پودری برای چسباندن کاشی، سرامیک و غیره مورد استفاده قرار بگیرد.

باید در نظر داشته باشید که در خرید چسب کاشی ضد آب باید نمونه استاندارد را خریداری کنید و توجه کنید که تاریخ گذشته نباشند چرا که کارایی خود را از دست خواهند داد. این چسب ها باید از غلظت مناسب برخوردار بوده که کیفیت هم در آن مشخص می شود.

بعضی از افراد این تصور را دارند که ترمیم یا تعویض کاشی های منزلشان بسیار سخت است و هزینه بر اما باید به این نکته توجه کنند که این چسب ها کار را بسیار آسان کرده اند و بدون هر گونه کثیفی در محیط منزل می توانید مدل های دلخواه از کاشی و سرامیک های مد نظرتان را نصب کنید حتی افرادی که هیچ توانایی برای نصب کاشی و سرامیک ندارند می توانند به راحتی با استفاده از چسب کاشی به راحتی ترمیم را انجام دهند.

فروش چسب آجر سفال

فروش چسب آجر سفال در فضاهایی مانند شومینه و بخاری که حرارت بالایی دارند با خرید چسبهای آجر پودری نسوز که محصول شهر قم می باشد که تحمل حدود 1600 سانتی گراد است استفاده می شود که به صورت عمده با قیمتهای متفاوت می توان از فروشگاه های مختلف شهرتان یا در فروشگاه های اینترنتی فروش چسب عمده بسیار زیاد می باشد.

با توجه به قیمتهای ارزان محصولی بی کیفیت را برای شما ارسال می کنند و شما تخصصی برای این محصول ندارید و سبب ریزش و از بین رفتن نمای ساختمان می شود که هزینه های هنگفتی را برای خسارتهای جبران ناپذیر باید هزینه کنید.

مجموعه ما در قم بزرگترین تولید کننده چسب آجر پودری در ایران می باشد که با توجه به کیفیت و تنوع رنگ در چسب آجر پودری و همچنین به صورت مستقیم و بدون واسطه با نازلترین قیمت برایتان ارسال می شود، هدف ما جلب رضایت شما می باشد.

مجموعه ما به صورت همه روزه حتی ایام تعطیل پاسخگوی 24 ساعته شما عزیزان می باشد و در صورت مشاوره می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

ما طی 15 سال توانسته ایم مشتریانمان را راضی نگه داشته و محصولات خود را به صورت بسته ای و عمده با نازلترین قیمت برایشان ارسال کنیم، در صورتی که شما قصد خرید چسب آجری پودری به صورت عمده را با بهترین قیمت دارید.

فرمی که در سایت وجود دارد را با اطلاعات شخصی خود پر کنید و سپس در کمترین زمان ممکن کارشناسان مربوطه با شما تماس حاصل می کنند و سفارشتان را ثبت می نمایند.