مردی که با خوردن چای گلچین بزرگ به خوابی 1 ساله فرو می رفت

داستان‌ها، افسانه‌ها و حقایق پیرامون محبوب‌ترین نوشیدنی چای گلچین بزرگ  جهان به اندازه رایحه‌های انواع مختلف چای متنوع و هیجان‌انگیز است. ما چیزهای جالب و شگفت انگیزی را جمع آوری کرده ایم.

حداقل در ژاپن در مراسم چای اینگونه است. فقط چرت زدن لذت بخش مجاز است، حتی یک الزام واقعی برای لذت بردن از چای کامل. زیرا زمانی که شما چرت می زنید، اکسیژن وارد دهان شما می شود که حساسیت شما به چشایی را افزایش می دهد.

پس از جنگ جهانی دوم، چای کمبود داشت، به ویژه در شرق فریزلند دیوانه چای. برای اینکه نوشیدنی مورد علاقه خود را از دست ندهند، فریزی های شرقی به سمت منطقه روهر رانندگی کردند.

در آنجا معدنچیانی را معامله کردند که برای بیکن و کره، کمک هزینه ویژه چای دریافت می کردند. این مبادله به حدی محبوب شد که همسران معدنچیان نیز به فریزلند شرقی سفر کردند.

بر اساس افسانه، تاجر آمریکایی چای، توماس سالیوان، به طور تصادفی چای کیسه ای را در سال 1908 زمانی که برای مشتریانش نمونه های چای را در کیسه های ابریشمی کوچک فرستاد، اختراع کرد.

چای

 

اما هفت سال قبل از آن، روبرتا سی لاوسون و مری مولارن از ویسکانسین حق ثبت اختراع برای نگهدارنده چای کیسه‌ای، پیشرو چای کیسه‌ای مدرن، ثبت کردند.

این دو بانوی عاشق چای به این فکر افتادند که قبلاً امکان دم کردن فنجان های تازه چای وجود نداشت.حداقل این چیزی است که جورج اورول، نویسنده کتاب پرفروش “1984” فکر می کند.

همانطور که شایسته یک بریتانیایی است، نویسنده همچنین مجموعه ای از قوانین را برای تهیه چای تمرین کرد. او در مقاله خود “یک فنجان چای خوب” یازده قانون طلایی را بیان کرد که یکی از آنها این بود که چای، مانند آبجو، باید طعم تلخی داشته باشد.

حتی اگر اورول شیرین کردن چای را تحقیر می کرد، بریتانیایی ها به طور سنتی چای سیاه تلخ را با شیر و شکر تصفیه می کردند.