مردی که پتو گلبافت یک نفره پسرانه را با خود به سر کار می برد

لانا کسبه، 30 ساله، یک زن فلسطینی-آمریکایی ساکن شارلوتزویل، ویرجینیا، اخیرا ازدواج کرده و دو پتو با خود آورده است تا به مجموعه همسر مصری خود اضافه کند. پدرش حدود نیم دوجین را در خانه اش نگه می دارد و مادرش نیز یک زوج دارد.

کسبه پتو گلبافت یک نفره پسرانه جاده‌ای و پیک نیک می‌برد و در شب‌های زمستانی برای شب‌های دنج فیلم در آنها جمع می‌شود. او گفت که آنها کاملاً با نتفلیکس و یک لیوان گرم سهلاب (یک نوشیدنی گرم غلیظ و شیرین خاورمیانه ای که کسبه آن را به عنوان “خامه ای لذیذ” خلاصه می کند) هماهنگی دارند.

او یک فروشگاه فلسطینی در هیوستون را به یاد آورد، جایی که در آنجا بزرگ شد و یک تجارت پتوی عمده فروشی داشت. او گفت که خانواده‌اش «همانند یک دوجین» از او خریدند.

مجموعه القاسمی ترکیبی از آنهایی است که او در بازدید از امارات متحده عربی خریده است و آنهایی که نزدیکتر به آپارتمانش در ریج وود، کوئینز خریده است. او گفت: «فروشگاه های زیادی در نیویورک و اطراف آن وجود دارد که آنها را می فروشند. ریج در بروکلین. آنها معمولاً حدود 30 تا 50 دلار قیمت دارند.

و در حالی که فروشگاه‌های دلار گاهی نسخه‌های ارزان‌تری را به فروش می‌رسانند، ست‌های کینگ سایز با نقش برجسته می‌توانند تا ۲۰۰ دلار قیمت داشته باشند. او گفت: «شما واقعاً آنها را در یک مغازه در منهتن پیدا نمی کنید.

رانیا ماراکچی، 25 ساله، که در شهرستان هاوارد، Md. زندگی می کند، چندی پیش در سفری به مراکش، جایی که او اهل آن است، پتوی مورد علاقه خود را از هفت پتو برداشت. با این حال، هر زمان که او بیشتر بخواهد، یک نکته دارد: عمویش آنها را در طنجه درست می کند. او گفت که او آنها را به کشورهای مختلف آفریقا و به برخی از نقاط اروپا می فرستد. اما بیشتر آنها را به صاحبان فروشگاه در مراکش می فروشد.

در حالی که این پتوها در سراسر خاورمیانه در کارخانه هایی مانند عموی Marrakchi و توسط توزیع کنندگان عمده ای مانند Santamora در مصر تولید می شوند، آنها اغلب در چین و کره تولید می شوند و به سراسر جهان صادر می شوند.