مرد زندانی که با ظروف یکبار مصرف برای ژله از سلول انفرادی فرار کرد

هزینه های استفاده از وسایل دور ریختنی چقدر است؟ حتی با خرید ارزان ترین گزینه های موجود، صورتحساب ظروف یکبار مصرف برای ژله می تواند به راحتی بین 15 تا 20 پوند در هفته باشد.

شما همچنین با یک محموله کامل زباله برای دفع خواهید ماند. این هزینه سالانه حدود 800 تا 1000 پوند یا بیشتر خواهد بود. قطعاً ارزش گرفتن وام کوتاه مدت را ندارد.

با این پول به جای استفاده از آن در وسایل دور ریختنی چه کاری می توانید انجام دهید؟ فقط چند پوند در هفته برای مایع ظرفشویی و آب داغ برای تمیز کردن ظروف و کارد و چنگال سنتی شما هزینه دارد.

این بهترین قسمت از 900 پوند باقیمانده است. می توانید آن 900 پوند اضافی را برای یک روز بارانی پس انداز کنید یا می توانید از آن برای پرداخت بدهی های گران قیمت استفاده کنید.

شما همچنین از آن برای پرداخت کارت های اعتباری یا ذخیره کارت هایی استفاده می کنید که هر ماه پول شما را با سود بالا می برند.

ظروف

بسیاری از صفحات کاغذی و پلاستیکی یکبار مصرف از پلاستیک های کم درجه ساخته شده اند. آنها همچنین می توانند دارای پوشش و لایه هایی باشند که آنها را برای بازیافت نامناسب می کند.

این بدان معنی است که آنها باید در سطل زباله اصلی شما برای جمع آوری و دفع در مکان های دفن زباله دور ریخته شوند.

برخی از ظروف یکبار مصرف ادعا می کنند که قابل بازیافت هستند اما اغلب هزینه خرید آنها بسیار بیشتر است.

آنها هنگام تبلیغ این وسایل یکبار مصرف دوستدار محیط زیست اطلاعات حیاتی را از دست می دهند.

این بدان معناست که تقریباً هر اقلام کاغذی یا پلاستیکی آلوده به بقایای مواد غذایی ممکن است آنها را برای بازیافت نامناسب کند.

فقط در صورتی که ظروف یکبار مصرف آنقدر تمیز دارید که بازیافت را در نظر بگیرید، برچسب نوع پلاستیک یا توصیه بازیافت را بررسی کنید.

ممکن است خوش شانس باشید و متوجه شوید که مقامات محلی شما برخی از اقلام را برای بازیافت می پذیرند. اگر می خواهید بشقاب ها و فنجان های کاغذی خود را کمپوست کنید، دوباره فکر کنید.

بسیاری از بشقاب ها و فنجان های کاغذی دارای روکش موم شده یا یک لایه پلاستیکی نازک هستند تا در برابر رطوبت مقاوم شوند.

این برای جلوگیری از نفوذ مایعات و رطوبت مواد غذایی از طریق کاغذ و در نتیجه غیرقابل استفاده کردن آنها ضروری است.