مطالعه افراد بر تسلط هنگام نوشتن حروف تک در کودکان مدارس!

دستخط ماهرانه تک حروف نه تنها با یک محصول نهایی منظم، بلکه با حرکت روان قلم همراه است که با مشخصات سرعت نوک قلم صاف مشخص می شود.
مطالعه ما تسلط هنگام نوشتن حروف تک را در کودکانی که تازه شروع ترشی گل کلم  به یادگیری دست‌نویسی کرده‌اند، و میزان پیش‌بینی این امر توسط توانایی کنترل قلم کودکان و دانش حروف آنها را بررسی کرد.
176 کودک نروژی با کپی و دیکته (یعنی در پاسخ به شنیدن صداهای حروف) حروف را تشکیل می دادند.
عملکرد در این وظایف بر حسب تعداد وارونگی‌های سرعت ارزیابی شد.
زیرا کودکان ویژگی‌های زیرحرفی را تولید کردند که توسط دست‌نویس‌های شایسته دستبند طلا  به‌ عنوان یک عمل واحد و صاف (بالستیکی) تولید می‌شد.
ما دریافتیم که تنوع قابل توجهی در این معیارها در بین نویسندگان وجود دارد، حتی در هنگام تولید حروف خوش فرم است.
خودکار رنگی
کودکان همچنین نمادهای ناآشنا را کپی کردند، کارهای مختلف تعبیر خواب تخمه آفتابگردان کنترل قلم (طراحی خطوط، دایره ها، گلدسته ها و شکل هشت) و کارهایی را که دانش صداها و اشکال حروف را ارزیابی می کردند، تکمیل کردند.
پس از کنترل توانایی کنترل قلم، روانی حرکت قلم تحت تأثیر دانش حروف قرار گرفت.
مخصوصاً عملکرد کودکان در کاری که مستلزم انتخاب نمودارها بر اساس صدای آنها بود.
این مورد زمانی بود که کودکان فرم‌های حروف را از صداهای دیکته شده بازیابی می‌کردند، اما همچنین هنگام کپی مستقیم حروف و به طور غیرمنتظره هنگام کپی کردن نمادهای خودکار رنگی فانتزی ناآشنا است.
این یافته‌ها نشان می‌دهد که آشنایی با حروف بر روانی حرکت در طول تولید حروف تأثیر می‌گذارد، اما ممکن است به توانایی عمومی‌تری برای پردازش نمادهای حروف‌مانند جدید در کودکان با دانش خوب حروف اشاره کند.
  • منابع:
    1. Learning Handwriting: Factors Affecting Pen-Movement Fluency
  • تبلیغات: 
    1. روح آرامش و آرامش و بدن فیزیکی ارتباط بین قلمرو فیروزه
    2. کارشناسان بیماری های کبد روغن زیتون
    3. تخمین‌ها از محتوای طلای اقیانوس‌ها
    4. زعفران ارزشمندترین محصول غذایی دارویی است