میز ناهار خوری منبت کاری ترکیبی از طلا و الماس است

همانطور که می دانید هیچ خانه ای بدون میز ناهار خوری منبت کاری کامل نیست چه می توانم بگویم، زیرا اکنون تقریباً در هر اتاق یک میز وجود دارد این قطعه مهم مبلمان از کجا آمده است بیایید به تاریخ شیرجه بزنیم.

ولین شواهد مستند در مصر باستان یافت می شود، جایی که جداسازی میزهای کار و غذاخوری بلافاصله ظاهر شد. آنها از نظر ظاهر و موادی که از آن ساخته شده بودند متفاوت بودند. میز کار کوچک بود، بیشتر شبیه یک تخته کوچک با پایه های تاشو بود.

می توان آن را در هر مکان مناسبی حمل و استفاده کرد. اما میز ناهارخوری از نظر اندازه متفاوت بود. حجیم بود و از سنگ تراشیده ساخته شده بود و شکل آن همانطور که حفاری ها نشان داد بیشتر شبیه دایره بود.

در یونان باستان، میزها، مانند مصر، بزرگ بودند، اما مواد ساخت متنوع تر بودند. از سنگ مرمر، برنز و چوب استفاده شده است بیایید نگاهی به قرون وسطی بیندازیم. مطالعات انجام شده در مورد وسایل داخلی نشان داده است.

میز

که درخت مورد علاقه همه در این زمان ها محبوب شده است. جداول عظیمی از آرایه ظاهر می شوند. آنها مستطیل شکل هستند و روی 4 پایه قرار می گیرند. ویژگی این محصولات بی ادبی و سادگی بود دکور در آن دوران به رسمیت شناخته نشد.

رنسانس نه تنها به خاطر لذت هایش معروف است. در این دوره بود که اولین رومیزی های راحت ظاهر شدند، زیرا قبلاً آنها فقط در حالت ایستاده فعالیت کار را انجام می دادند. اما در آن روزها، راحتی شروع به اثبات خود می کند. در نتیجه، اولین میزها ظاهر شدند که شامل کار در حالت نشسته بود.

در این دوره، میزها منحصر به فرد و غیرعادی می شوند، اشکال غیر معمول میزها از گرد و بیضی شکل تا چند وجهی پیچیده ایجاد می شود. برخی از محصولات آن زمان تا به امروز باقی مانده است، آنها را می توان در ورسای و لوور دید.

عصر کلاسیک که توسط هنرمندان متمایز می شود، دوستداران این موضوع را با یک انتخاب مواجه کرد. اولین میزهای پذیرایی ظاهر می شوند که برای پذیرایی، میز آرایش و ژاردینیر (میزهای گل مینیاتوری) نیز ظاهر می شوند. این دوره با انواع اشکال و مصالح متمایز می شود، از چوب، مرمر، برنز و حتی فلز استفاده می شود.