نوشتن با خودکار ژله ای چرم آدم را به خنده وا می دارد

ابزارهای نوشتاری و تبلیغاتی شخصی سازی شده با لوگوی شما گجت Makrè مجموعه گسترده ای از لوازم جانبی نوشتاری، اقلام نوشتاری شخصی سازی شده مانند خودکار، خودکار ژله ای چرم، مداد رنگی، ابزارهای نوشتن شخصی، مدادهای شخصی، مدادهای رنگی شخصی، جعبه های مداد شخصی، گچ های خودکار رنگی شخصی، شخصی سازی شده را به شما ارائه می دهد.

قلم توپی، خودکار شکمی شخصی، گجت خودکار شخصی سازی شده bic، ست خودکار بامبو شخصی، از لوازم جانبی نوشتاری تبلیغاتی تا لوازم جانبی خودکار و مداد شخصی با لوگو و چاپ. هر آیتم نوشتاری سفارشی، مانند مجموعه خودکار مداد رنگی سفارشی، ست مداد رنگی سفارشی، گچ رنگی، برجسته‌کننده سفارشی، هر مورد نوشتاری را می‌توان با تکنیک‌های مختلفی مانند چاپ آرم، رنگ‌آمیزی شخصی برای ورزش در فضای باز و لوازم جانبی ساحل، شخصی‌سازی کرد.

لوگوها در لوازم جانبی شخصی سازی شده در فضای باز. لوازم جانبی شخصی سازی شده یکی از ابزارهای اصلی برای شرکت هایی در زمینه فضای باز است که می خواهند از طریق شی تبلیغ کنند.

حودکار

هر کس یک قلم به همراه دارد. انتخاب دادن خودکار به عنوان یک استراتژی بازاریابی همیشه یک ایده موفق خواهد بود، هم به دلیل مفید بودن و هم به دلیل اینکه برای مدت طولانی در دست مشتریان شما باقی می ماند و می چرخد. قلم‌های کلاسیک، خودکارهای طراح، رنگی، مدولار، شفاف وجود دارد… همه آنها را می‌توان با لوگوی شما سفارشی کرد.

بیایید به رستوران فکر کنیم، در حالی که منتظر ظروف هستیم، دریافت یک مداد روی میزی که در آن کودکان وجود دارد، چقدر خوب است، شاید با آرم رستوران، که به کودکان اجازه می دهد با رنگ آمیزی جا کاغذی یا رنگ آمیزی وقت خود را بگذرانند. هر تکه کاغذ مدادهای شخصی یا سایر لوازم تحریر تبلیغاتی همیشه یک راه حل بسیار ارزان اما بسیار موفق هستند.

مداد، مداد رنگی، نشانگر، هایلایتر برای رستوران ها، هتل ها، مطب پزشکان، مدارس. دادن یک مداد یا مجموعه ای از مداد رنگی، نشانگر یا مداد رنگی یک حرکت ادبی است که توسط پیر و جوان قدردانی می شود.