پد الکلی پاکیار که به جای الکل از آبلیمو برای آمپول زدن استفاده می شود

طبق گفته آکادمی پوست آمریکا (AAD)، افراد می توانند از الکل مالشی برای کمک به تمیز کردن پوست اطراف سوراخ های جدید گوش استفاده کنند. برای انجام این کار، فرد باید یک تکه پنبه یا پد الکلی پاکیار را در الکل مالشی فرو کند. سپس باید به آرامی آن را در اطراف سوراخ جلویی و پشتی گوش پاک کنند.

افراد باید روزی دو بار پیرسینگ را تمیز کنند تا از عفونت های باکتریایی و پوسته پوسته شدن جلوگیری شود. توجه به این نکته ضروری است که برخی از کارشناسان با این توصیه مخالف هستند و توصیه می کنند که افراد از مصرف الکل خودداری کنند زیرا ممکن است روند بهبودی را کند کند.

مالیدن الکل می تواند به از بین بردن باکتری های ایجاد کننده بو کمک کند. یک فرد می تواند برای کمک به از بین بردن بوی بدن، از الکل مالشی زیر بغل استفاده کند.

با این حال، آنها باید بلافاصله پس از اصلاح از استفاده از الکل مالشی خودداری کنند، زیرا باعث ایجاد گزش می شود.

کفش‌ها می‌توانند بوی قوی ایجاد کنند، به‌ویژه اگر فردی آن‌ها را هنگام ورزش یا انجام سایر فعالیت‌های بدنی بپوشد. اسپری کردن کفی کفش با الکل می تواند به از بین بردن باکتری های ایجاد کننده بو کمک کند.

فرد باید یک بطری اسپری را با الکل مالشی پر کند و از آن برای اسپری کردن داخل کفش استفاده کند. گذاشتن کفش در آفتاب به خشک شدن آن کمک می کند.

با ریختن الکل در بطری اسپری و افزودن چند قطره اسانس می توان یک خوشبو کننده اتاق درست کرد. سپس فرد می تواند این مخلوط را در اطراف اتاق اسپری کند تا بوهای ناخوشایند را پنهان کند.

با مخلوط کردن آب و مالیدن الکل، فرد می تواند یک کیسه یخ خانگی قابل استفاده مجدد و چکش خوار ایجاد کند. آنها می توانند این مراحل را دنبال کنند:

یک کیسه فریزر قابل مهر و موم را با 2 فنجان آب و 1 فنجان الکل مالشی 70 درصد پر کنید. تا جایی که ممکن است هوا را به بیرون فشار دهید و کیسه را ببندید.

کیسه پر شده را داخل کیسه فریزر دیگری قرار دهید، قبل از اینکه آن را ببندید، تا حد امکان هوا را خارج کنید.
برای چند ساعت منجمد کنید. پس از آماده شدن کیسه یخ، افراد می توانند آن را روی عضلات یا مفاصل دردناک بمالند تا درد و التهاب را تسکین دهند.