پزشکی که مصرف ترشی سیر را برای همه مادران باردار الزامی کرد

با توجه به محتوای سلنیوم که برای نیمه مذکر بشریت برای درمان ناباروری و تحرک اسپرم ضروری است، سیر کمکی ضروری در تغذیه هر مردی است.

علاوه بر این، ترشی سیر در سال 1401 یکی از بهترین داروهای تقویت کننده قوای جنسی محسوب می شود. اما این همه مزایای سلامتی برای مردان نیست:

از سرطان پروستات جلوگیری می کند. قدرت و سطح تستوسترون را بهبود می بخشد. عضله سازی را تسریع می کند؛ با فرآیندهای التهابی مبارزه می کند.

سر سیر حاوی اسید فولیک است که در دوران بارداری ضروری است. سیر ترشی به عنوان یک عامل ضد ویروسی برای مقاصد پیشگیرانه توصیه می شود که مطمئناً مفیدتر از مصرف دارو است. با تحریک گردش خون، به رشد طبیعی جنین نیز کمک می کند.

بسیاری از مادران می ترسند که خوردن سیر در دوران بارداری بر شیر تأثیر منفی بگذارد و کودک از شیر دادن خودداری کند. در این لحظات، مهمترین چیز این است که بدانید چه زمانی باید متوقف شوید. به آرامی و در وعده های کوچک سیر ترشی در رژیم غذایی خود می توانید:

عادی سازی هضم پس از بازسازی بدن در دوران بارداری. به طور موثر با شیردهی در دوره پس از زایمان مقابله کنید. بهبود دفاع بدن؛ ذخیره کلسیم از دست رفته در دوران بارداری را جبران کنید.

کودکان باید هنگام وارد کردن سیر ترشی به غذای خود مراقب باشند. سیستم گوارشی کودک تا 5 سالگی به طور کامل رشد نمی کند. بنابراین تا آن زمان توصیه می‌شود آن را با کمترین مقدار به سوپ و پوره سیب‌زمینی اضافه کنید و به کودکان زیر یک سال توصیه نمی‌شود. اما برای کودکان بزرگتر، سیر ضرری ندارد. این:

کولیک روده را از بین می برد. باکتری های مضر روده را از بین می برد. میکرو فلورا را بهبود می بخشد؛ اشتها را افزایش می دهد؛ کرم ها را از بین می برد