چرم مصنوعی حصیری در بزرگاه تهران شمال حادثه آفرید

روندهای بازار چرم مصنوعی حصیری رنگ خنثی یا متضاد پشت.

رک و پوست کنده، مثل این است که کسی رنگ ماشین شما را بخراشد یا به دیوار خشک شما آسیب برساند. رنگ خراشیده شده روی سطح رنگدانه‌ای خودرو، زیرلایه فلزی را آشکار می‌کند.

رنگدانه/رنگ روی دیوار خشک که در اثر ضربه زدن به آن یا خراشیدن آن آسیب دیده است، زیرلایه پشت آن را نمایان می کند.

روکش‌های چرم ظریف در لانه‌ها و اتاق‌های نشیمن فقط افراد بسیار ثروتمند یافت می‌شد. این دسته با سبک های سنگین و سنتی و استفاده از رنگ های قوی مانند شرابی، بلود، نارنجی سوخته، زنگ زده، گردویی، لاک پشتی، سرمه ای و شاه توت مشخص می شد.

این چرم ها عموماً دارای پوشش های لعاب زیاد و براق بودند. چسترفیلدهای عظیم و سنتی، صندلی های بالدار پرزدار، مبل های زینتی سنتی و مبل های میخانه ای شلوغ دو نفره از ویژگی های سبک مبلمان روکش چرمی هستند.

اخیراً، پیشرفت در فناوری دباغی، جهانی شدن، معرفی مواد چرم کامپوزیت، و تغییر در ترجیحات خرید مصرف کنندگان به رشد فروش مبلمان چرمی با سرعت فوق العاده ای کمک کرده است.

اثاثه یا لوازم داخلی چرمی سبک معاصر به عنوان یک دسته رو به رشد با جذابیت مصرف کننده گسترده ظاهر شده است. نه تنها ظاهر قطعات روکش شده تغییر کرده است، بلکه چرم اکنون در طیف وسیع تری از رنگ های طراحان عرضه می شود و به طور کلی نرم تر، انعطاف پذیرتر و راحت تر است

تولیدکنندگان و خرده فروشان چرم که با آنها مصاحبه کردیم به ما گفتند که امروزه سه گرایش عمده در مبلمان چرمی وجود دارد. آنها حرکت به سمت سبک های معاصر، ترکیب حرکت و مصرف کنندگان جوان تر که مبلمان چرمی بیشتری خریداری می کنند، می بینند.

پیتر زولفرینو، رئیس Omnia Leather، خاطرنشان می کند: “روند اصلی فعلی که ما شاهد آن هستیم، چرخش به معاصر اروپایی در مقیاس کوچکتر، خطوط بسیار تمیز است که شامل حرکت یا حرکت موتوری است.

برخی از رشد در معاصر توسط خریداران جوان تر هدایت می شود و برخی به دلیل تغییر سطح سلیقه در بازار کلی است. مصرف کنندگان به دنبال صندلی های تکیه دار و پشتی های سر قابل تنظیم هستند.