کارتن ضایعات امروز موجب طوفان شدیدی در دریا شد

یکی از مهمترین مزایای کارتن ضایعات امروز این است که حجم زباله های ارسالی به محل دفن زباله را کاهش می دهد. مکان‌های دفن زباله از طریق آلودگی هوا و آب برای محیط زیست محلی مضر هستند، بنابراین با بازیافت کارتنی بیشتر، کمتر به محل دفن زباله ختم می‌شود که در نتیجه اثرات مخرب را کاهش می‌دهد.

این چیزی است که ما در اینجا در SL Recycling به شدت به آن علاقه داریم. ما به‌عنوان یک سازمان پیشرو در مدیریت و بازیافت زباله، از طریق طیف گسترده‌ای از روش‌های به حداقل رساندن زباله، استفاده مجدد و بازیافت، به‌طور مستمر در تلاش هستیم تا زباله‌های صفر را به محل دفن زباله تبدیل کنیم.

در واقع، ما در حال حاضر تقریباً 92 درصد از تمام موادی را که کار می‌کنیم، بازیافت می‌کنیم و تمرکز خود را بر دور کردن زباله‌ها تا جایی که ممکن است از محل دفن زباله می‌کنیم.

با کاهش میزان زباله هایی که به محل دفن زباله می روند، میزان انتشار گازهای گلخانه ای نیز کاهش می یابد. اگر کارتن به محل دفن زباله فرستاده شود، با تجزیه مواد متان (یک گاز گلخانه‌ای) آزاد می‌شود که می‌تواند تأثیر قوی و مضری بر آب و هوای زمین داشته باشد. با این حال، با بازیافت کارتن، مقدار گازهای گلخانه ای منتشر شده در محیط به شدت کاهش می یابد.

بازیافت کارتن باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی می شود. مواد بکر برای پردازش به سطوح بالاتری از انرژی نیاز دارند زیرا برای تولید آنها به کار بیشتری نیاز است با این حال، می‌توان مقدار زیادی از این انرژی را با بازیافت کارتنی موجود ذخیره کرد.

یکی دیگر از دلایل مهم بازیافت زباله های کارتن برای تولید کارتنی جدید این است که باعث صرفه جویی در درختان زیادی می شود. در نتیجه این امر به جلوگیری از جنگل زدایی و حفاظت از جنگل ها و حیات وحشی که در آنها زندگی می کند کمک می کند. همچنین برای سطوح اکسیژن و اکوسیستم های سالم مفید است.

بازیافت یک روش کار فشرده است که شامل مجموعه ای از فعالیت ها مانند جمع آوری، مرتب سازی، پردازش، مدیریت، فروش و تدارکات است. این به نوبه خود فرصت های شغلی فراوانی را ایجاد می کند که به ثبات و رشد اقتصادی نیز می افزاید.

کارتنی بازیافتی را می توان برای اهداف مختلفی مانند جعبه غلات، دستمال کاغذی، دستمال کاغذی و کارتن استفاده کرد.