کلوچه نادری در ایران که خوراکی ثابت در مدرسه ای در کانادا است

تابستان تقریباً به پایان رسیده است و من می خواهم تا آنجا که ممکن است از روزهایی که می گذرد عکس بگیرم. بنابراین، امروز دستور پخت یک کلوچه نادری در ایران به شکل گل فوق العاده زیبا را به شما ارائه می دهیم که قطعا فید شبکه های اجتماعی شما را تزئین می کند. به هر حال، آشپزی با کودکان بسیار آسان و سرگرم کننده است!

اگرچه نتیجه به نظر می رسد که بهترین نانوایی های فرانسوی در تولید نقش داشته اند، اما تهیه آن بسیار آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید دستور پخت شیرینی مورد علاقه خود، تعدادی گل خوراکی و مقداری انرژی خلاقانه است.

بله، همه گل ها زیبا هستند، اما همه آنها خوراکی نیستند. و همه انواع خوراکی به دلیل طعم و مزه برای کوکی ها مناسب نیستند. به عنوان مثال، بوی فلفل دلمه با سالاد بهتر از شیرینی ها و وانیل می آید. همین امر در مورد گل گشنیز یا پیاز سبز نیز صدق می کند.

ما فهرستی از رنگ‌هایی که مکمل شیرینی‌های خانگی هستند را گردآوری کرده‌ایم:

پنسی های تازه شاید بهترین انتخاب برای پخت باشند، از جمله کلوچه های گل. این گل های ظریف مسطح هستند، در هر منطقه حومه شهر رشد می کنند و از نظر اندازه عالی هستند. علاوه بر این، آنها چند رنگ هستند.

گلبرگ های رز انتخاب خوبی برای شیرینی هستند. آنها عطر دلپذیری به خمیر می دهند و برای تهیه یک دسته کامل فقط یک گل رز لازم است. برای کوکی هایی با قطر کم می توانید از اسپری گل رز استفاده کنید.

گل های ذرت آبی، صورتی و سفید ظاهری جشن به کوکی ها می دهند. برای تزئین، می توانید نه تنها از گلبرگ ها، بلکه از کل جوانه استفاده کنید.

این جوانه های پاییزی (تقریباً) در رنگ های متنوعی از جمله صورتی، سفید، بنفش، شرابی و زرد وجود دارند. گلبرگ های همه رنگ ها را با هم مخلوط کنید تا جلوه ای پر جنب و جوش داشته باشید.