گلدان حصیری پایه دار موجب رفع انرژی منفی خانه می شود

یکی دیگر از مزیت های کاشت گلدان حصیری پایه دار را فراموش نکنیم: تحمل آن در برابر رنگ ها، شکل ها، الگوها و بافت ها. منظور ما این است که اگر گلدانی را انتخاب کرده اید که کاملاً با طبیعت گیاه شما سازگار است اما زیبایی چندانی ندارد، ظاهر گلدان حصیری هماهنگی را به شما تحمیل می کند.

حصیری که دارای برچسب فرانسوی است، سازگار با محیط زیست است که اگر پیرو توسعه پایدار باشید، آن را مورد علاقه شما قرار می دهد. آلاینده نیز نیست زیرا این ماده به محیط زیست احترام می گذارد و به راحتی تخریب می شود.

ارزان تر و به راحتی در دسترس است، مانند سایر مواد فیبر طبیعی از آن مراقبت می شود.با پای پیاده، روی زمین یا معلق، می توانید با توجه به سطح تراس یا بالکن خود و البته سبک چیدمان، یکی از انواع را انتخاب کنید.

اگر فقط در ماه های تابستان از تراس استفاده می کنید، کاشت های حصیری بهترین راه حل هستند. و اگرچه ایده دکور تراس ما فقط فضای بیرون را هدف قرار داده است، شما می توانید آن را به خوبی در هر اتاقی ادغام کنید.

یا برای زیبایی های عجیب و غریب خود (درخت انجیر لیری، زنبق صلح، درخت اژدهای ماداگاسکار و غیره)، یا به عنوان یک سبد لباسشویی در حمام، یا برای حمل تنقلات برای پیک نیک. این چندکاره بودن مدیون همه است.

برای آرایش گلدان پلاستیکی خود، تعدادی چوب بید تهیه کنید یا از هرس سالانه درختچه استفاده کنید.

چوب های بید را با توجه به ابعاد گلدان برش دهید. 5 سانتی متر برای میله هایی که ساختار را تشکیل می دهند و حداقل 10 سانتی متر برای میله هایی که بافته می شوند اضافه کنید.

4 عنصر ساختاری را با استفاده از میخ های کوچک ترکیب کنید. مونتاژ و اندازه این 4 قسمت جانبی را بررسی کنید که هر کدام از 2 نوار افقی و حداقل 3 نوار عمودی تشکیل شده است.